dinsdag 24 december 2013

Cadeautips voor een originele kerst

Jullie weten dat ik een tijdje geleden een nieuwe voordeur kreeg. Ik liet toen hier al zien dat ik heel wat leuke vriendinnen en een superlieve vriend heb. Maar intussen gaf ik ook een feestje en daar kreeg ik nog tal van cadeautjes. Ik wil er nog snel - voor kerst - een paar op een rijtje zetten zodat ik jullie eventueel op de valreep nog kan inspireren. Misschien geven ze jullie een idee om vanavond of morgen toch nog iemand een origineel pakje voor te schotelen.

Ik wil er meteen ook bij zeggen dat je hier niet alle cadeautjes zal terugvinden. Ten eerste zijn mijn fotograafkunsten wat te beperkt, ten tweede zitten sommige dingen al in de kast en ten derde ben ik soms een zeef waardoor ik zeker dingen zal vergeten. Ik zeg er meteen ook bij dat dit niet wil zeggen dat ik met die cadeaus minder tevreden was! Voel je dus zeker niet aangevallen als de jouwe er niet tussen staat!

Als je origineel uit de hoek wil komen, dan moet je eigenlijk heel snel een woordspin rond de gelukkige maken. Op die manier krijg je een zicht op de interesses van die persoon. Die kan je dan weer linken aan een leuk pakje. Wat het bij makkelijk maakt, is dat ik eigenlijk heel veel interesses en hobby's heb. Dat heb je hier misschien al kunnen merken. Ik hou niet alleen van lezen en bakken, maar ook van voetbal, naaien en weetjes verzamelen. Daarnaast kan ik ook heel erg genieten van een lekker warm bad.

* Daarom kreeg ik onder andere tal van boekenbons (JOEPIE!) en ik gebruikte er daar gisteren al twee van (later meer hierover). - merci nichtjes, Claudine, Katrijn en merci aan al de rest!
* Voor het naaien kreeg ik een bon van Veritas (heel origineel verpakt in een zelfgemaakt tasje - jammer genoeg al uitgepakt...) - merci Annelies!
* Voor ander handwerk kreeg ik wol en breinaalden en twee dozen van de AVA. Een origineel cadeau, maar nog origineler verpakt. Oordeel zelf maar:


Er werd een volledige doos beplakt met foto's en daarin zaten dan de cadeautjes. De foto geeft het niet helemaal weer, maar de doos ziet er echt COOL uit. Er staan wellicht een 40-tal foto's op die tal van mooie herinneringen oproepen! - merci Tine en Walckie!
* Aangezien ik tal van weetjes verzamel en soms wel eens wat freaky doe, kreeg ik een heel toepasselijke kalender. Ik deel ze vanaf het nieuwe jaar zeker met jullie! - merci Majella van Made by Mazella!
* Daarnaast gaf ze me ook nog een doos zelfrijzende bloem en een pot met badzout. Nogmaals bedankt, Majella!


* Vrienden en familie weten dat ik eigenlijk niet zo graag shop, maar dat ik af en toe wel graag dingen koop. Daarom kreeg ik ook twee bons voor een webshop. Eentje voor Jutepaardje (meer dan een bezoekje waard!) en eentje voor Zalando. - dank u wel Evelien en schone familie!
* Met vriendinnen of mama shop ik af en toe wel eens graag en daarom kan ik ook terecht bij A-mode. - dank u wel Vliegsche!
* Aangezien ik eigenlijk van kleins af aan gebeten ben door de voetbalmicrobe kreeg ik ook in dit kader een cadeautje: een theelichtje in mijn favoriete clubkleuren! En of je de kleur nu mooi vindt of niet, iedereen moet bekennen dat dit dus gewoon een origineel cadeau is! - merci Vliegsche!


* Ik kreeg ook een bon voor een behandeling bij Jeand'Arcel BeautyloungeKaren. Dit deed ik nog nooit eerder, maar misschien begint de tijd op m'n dertigste wel te dringen :). - Merci Kris, Katrien en de kids!
* Weetjes lees je in boeken, maar ik ben ook eentje die dagelijks de krant doorneemt. Zij het wel op het internet omdat er anders niet al te veel tijd is. Toch mis ik die papieren versie wel. Gelukkig kreeg ik er eentje van een vriendin en dan nog wel Het Nieuwsblad van 25 november 1983! Die van mijn geboortedag. Ik leende hem even uit aan mijn papa dus kon ik er nog geen foto van nemen, maar ik vertel er later op mijn blog zeker nog meer over. - merci An, Xavi en Jaliyah!
* Ook het geld dat ik kreeg is in tijden van verbouwingen uiteraard meer dan welkom! - merci tante, Isabel, Charlotje, Striete, Stefanie, broer en schone zus, Sharon en Benoit en alle anderen!!
* Drank vormde samen met geld een rode draad door de avond, maar ik kreeg er ook leuke glazen en een mooie plateau bij - merci Liesbeth!!


* We zijn nu intussen al 2,5 jaar eigenaar van een huisje en samen met de papa's werkt mijn ventje elk weekend keihard. Genieten komt dus eigenlijk niet meer in ons woordenboek voor en dat bracht een groepje vrienden op een idee. Ik ben dan ook heel blij met het volgende:


- merci Veerle, Lieselot en Jeroen, Charlotte en Jonathan, Nele en Stefaan, Lotn en Stijn, Kimby en Brecht!
* Last but not least kreeg ik nog een handgemaakt cadeau. Aangezien ik altijd origineel probeer te zijn, merk ik dat er sommigen heel erg hard hun best hebben gedaan en dat apprecieer ik enorm. Daarom ook dat ik echt ontroerd was toen ik al dat moois mocht openen... Ik ben blij dat ik zoveel vrienden en familie om me heen heb die om me geven en ik zeg hier heel plechtig: 'IK HOU OOK HEEL ERG VEEL VAN JULLIE!'
Sinds mijn 13de leerde ik in het middelbaar iemand kennen. Het klikte meteen en het klikt nog steeds. We zien elkaar soms echt niet vaak, maar we weten dat we altijd bij elkaar terecht kunnen.




Dit is echt een pronkstukje hoor. Zelf geschilderd en zelf beplakt. We zijn inderdaad al 17 jaar lang vriendinnen en ik hoop daar nog heel wat jaren bij te doen. Die klik is er en zal er altijd blijven! - merci Eva, voor alles!

Een dankwoordje voor mijn ouders en mijn vriend zijn hier ook zeker op hun plaats. Ik kan ALTIJD op hen rekenen en zonder hen was het feestje echt niet mogelijk!

Bij deze wil ik echt nog eens IEDEREEN bedanken, om er te zijn. Niet alleen op 30 november, maar ook op andere momenten. Zonder jullie zou ik niet zo gelukkig kunnen zijn! Sorry als ik jullie niet persoonlijk heb vernoemd, die zeef... je weet wel :)


Bron afbeelding:
http://www.achica.com/products.aspx?categoryid=24&level=3

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Breng de actua naar je klas met een quiz!

Je hebt zo van die momenten dat alles lijkt te lukken en dan zijn er van die dagen dat je denkt: zo wil ik het niet meer. Dan kan je bij de ...